torsdag 3 februari 2011

Vår prinsessa

Hej alla goa bloggare och alla ni andra!
Tack så hemskt mycket för alla Era gratulationer till oss! Som ni kanske har märkt så har det ju inte hänt mycket på bloggfronten dom senaste veckorna! Just nu har man inte många minuter över tyvärr. Men underbart har vi det!:)

Visar en liten bild på vår lilla prinsessa som nu blivit 6 veckor! Hon har även fått ett namn efter lite velande; MY
Vill trycka på pausknappen nu, allt går alldeles för fort!
Hoppas jag får till lite fler inlägg snart. Har faktiskt en hel del att skriva om och visa er!:)
Många kramar/L

7 kommentarer:

  1. Jätte söt liten tjej.. :) Stort grattis! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej på er! Ja men titta va go hon är!!! så stor hon blivit och vilket fint namn! :) Hoppas de går bra med allt!?
    Ser fram emot att se fler inlägg från dig inom kort ;) Kram till er och ta hand om er!
    / Lena

    SvaraRadera
  3. Så underbart söt liten tjej!
    Du får ta inläggen senare när det lugnat sig lite...-om sådär 18år...? ;)
    Trevlig helg på dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Men hej fina Du! My, ja. Vad härligt! Ja, jag håller oxå på att leta stopp-knapp!!! förbrilt faktiskt. Jag har ändå fyllt 35 nu och det rasar på i en väldans fart. Lite ångest över att kanske inte hinna med en till.
    Men men, då är det så. Man kan väl inte önska mer gott än man har. Eller som Roger säger, man vinner bara på lotto EN gång. (Vi har ju vunnit två gånger...ha ha)
    Har Du funderat nåt mer på mitt jobberbjudande? Behöver nån som kan hjälpa mig nu när vi väntar en ENORM tillväxt. Kan inte förklara det men jag bara känner att jag vill Dig så väl. Tror att det var nån mening med att jag träffade Dig!
    Anyway, mys på med Din goa familj och NJUUUT!!
    kram

    SvaraRadera
  5. Tillykke med din lille prinsesse. Hvor er hun dog bare for lækker :-)

    Hav en dejlig tid - og nyd hende
    Birgitte - mor til 4 + 3 lånebørn

    SvaraRadera
  6. Så söööt! Letar efter den där pausknappen jag också, säg gärna till om du hittar den:)
    Ta hand om er och MYs på!

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Letade runt bland massa fina bloggar och ögonen fastande på ditt inlägg om er lilla prinsessa...Grattis!

    Hoppas allt är går bra med en liten nykomling i familjen!

    En sån fin blogg ser jag fram emot att följa!

    Mvh // J

    SvaraRadera