måndag 24 oktober 2011

My´s hörna

Hej alla godingar!




Då var det måndag igen och prick två månader kvar till julafton!!! Det gillar jag!


Har faktiskt redan en liten gran ute på trappen, och fler lär det bli!:)


Ska bli spännande att se hur vi ska göra med traditioner i år då vi har en liten tjej som fyller 1 år här hemma dagen före julafton!






Igår kväll så pysslade jag ihop en liten vimpel till Mys hörna. Barnen delar ju rum nu så jag ville göra en liten del som bara är hennes.


Vimpeln är både billig och går väldigt snabbt att göra. Är ju nämligen presentpapper som jag bara klippt ut och tejpat fast på ett vitt presentband. Lätt som en plätt!:)










Mys fina tavlor som hänger ovanför hennes säng. Tavlorna är gjorda av min vän Elin, Gå gärna in och kika på hennes underbara tavlor på liin.se.





Den urfina dockvagnen fick My i doppresent av min vän Paola. Tycker så mycket om den!
Nu fattas bara ett stort M över hennes säng, precis som Noel har. Har ni något förslag vart dom har snygga stora bokstäver?


Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att det skulle bytas gardiner i vårt "nya" sovrum.
På rättviksmarknad hittade jag den här för en billig peng. Alldeles perfekt tycker jag.
Och jag veeeet att jag skrev att jag ville ha en gardin med färg, men det får bli till våren istället!;)
Är lättast att ha en vit gardin nu när julen stundar tänkte jag!










Får se vad som händer under kommande veckan. Plötsligt känns det som vår ute! För min del får det gärna komma lite snö nu, me like!:)




Tack för att ni kikade in till mig!


Ha det fint! Kram kram/L






1 kommentar:

  1. Mysig blogg hit kommer jag fler ggr!!!
    Jättefin vimpel du har gjort!!!
    va smidigt jag sydde mina!!
    Ha en bra kväll...
    Kramkram Lotta

    SvaraRadera