torsdag 27 oktober 2011

Rosa prickar

Hallojsan!

Oj vad man blir trött av detta gråa väder! Jag vill ha sol!!! Sitta på en skoter högt på ett fjäll och ha solen i ansiktet, längtar!


Snart är det dags för pelagonerna att gå i vintervila här hemma. Men än så länge blommar dom så mycket så jag har inte hjärta att ta bort dom än. Snart åker nog det rosa i köket ner i en låda för att komma fram till våren istället.









Dom rosaprickiga kuddarna kommer från dollarstore för en guldpeng och vaxduken är från stoff&stil, 29 kr metern tror jag. Det är lagoma priser tycker jag!:)


Nu är dagisveckan över för Noel eftersom han är ledig på fredagar. Undrar vad vi ska hitta på då? Hoppas på att det är nån som vill ha besök!:)


Ha det fint! Kram/L

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det grått och tråkigt :( Men skönt att vara ledig iaf!
    Ha en fin fredag!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Älskar dina fina burkar på hyllan!!!
    Passar på att önska dej en mysig helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Åh, vad sugen jag blev på att köra skoter på fjället nu när du skrev sådär! Men det står inte på förrän snön är här. :) Som vanligt alltid lika inspirerande bilder från ditt vackra hem. =) Kram!

    SvaraRadera