tisdag 15 maj 2012

Rosa såklart!

Hallå i stugorna!

Wohooo båda barnen sover och jag har en minut över för ett blogginlägg! Får se om jag hinner skriva klart innan nån av skruttarna vaknar!;)

Har sytt en ny kudde till köket. Såklart går den i rosa!!


  

Kudden har spetskant runt och en liten rosett som detalj!



Här kommer några bilder på fatet på fot jag köpte på Rättviksmarknad. Passar bra till både tända ljus, en blomma eller nått smaskigt ätbart!:)



 Priset var 80 spänn! Oootroligt bra pris om ni frågar mig!:)
Inatt kommer äntligen den saknade familjemedlemmen hem.
Dagarna utan herrn i huset har gått rätt bra ändå. Mycket tack vare mammsen! Är inte alltid lätt att få ihop jobbtider och allt här hemma när man är gräsänka. 

Nu blir det en kopp te i soffan och lite Desperate Housewife!
Tack för titten!:)

Kram kram/L



3 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Älskar kudden du sytt, fint med den lilla detaljen (rosetten) ;)
    Enkelt och snyggt!
    Fatet var oxå jättefint :)
    Kul att våra små nästan fyller samtidigt.. Mina saga fyller den 25e så Noel är bara lite äldre än henne hihi ;)
    Hoppas ni får en mysig helg nu lilla familjen!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jättefin kudde!! Gillar rosetten i hörnet :-)

    SvaraRadera
  3. Oj vad fin kudde! Du är så duktig!
    Hoppas karln är hemma igen och att ni får en skön helg tillsammans!!
    Kram Anna

    SvaraRadera