måndag 7 november 2011

Ljus i mörkret

Hej hej!




Tack för era fina kommentarer!:)




Det varma och grå vädret fortsätter verkar det som. Minns hur det var för ett år sen när jag gick och väntade och undrade vem det var som bodde inuti mig!




Nu är det inte många veckor kvar tills julpyntet åker fram här hemma. En liten ljusslinga har dock redan fått kommit fram!:) Mysigt med ljus!




Här är bilder från tv-rummet. Gillar min stoora klocka mycket. Lyktan fick jag av mammsen i somras!


Mitt favorit skåp som jag köpte på en loppis för 60 kr. Dom gamla skyltarna är äkta vara, också inköpta på en loppis.


Vitrinskåpet som är köpt på auktion för några år sen fick en ljusslinga på sig.
Kanske får den ligga kvar där, kanske får den hamna ovanför spegeln?

Nu hör jag en liten fröken som bökar uppe i sängen, dags för lite förmiddagsgröt tror jag!:)

Ha en fin fin måndag! Kram/L




2 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt sken det blir av ljusslingor alltså!! Det kliar i mina jul-fingrar..!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vad fint du har det :) mysigt att snart få pynta lite till jul ;)
    Ang pallen så har jag målat den själv utan mall.
    Hoppas du får en skön tisdag!
    Kramar Anna

    SvaraRadera