måndag 5 december 2011

Röda detaljer

Hej hej!

Ja då var det måndag igen då! Veckorna rullar verkligen på och helgerna försvinner i ett naffs! I lördags så tog vi med oss barnen och åkte till kupolen för lite ärenden. Gick förvånansvärt bra! Inhandlade skor till My, hjälm till Noel och julkläder till barnen. Mer hanns inte med!

På söndagen så åkte vi till marknaden vid Gruvan i Falun. Var otroligt mycket folk! Mysigt att gå omkring där lite men kallt kallt kallt!


Den här röda skönheten ska My ha på julafton! Men funderar på om vi måste byta till en större storlek då lilla damen är rätt rund om magen!:) Noel fick stiliga rutiga byxor med en grå väst till och en snygg kofta. Jag tycker att man ska vara lite festklädd på julen!







Ja lite röda detaljer har vi här och var! Tycker mycket om den här mattan som jag fått av min mormor, är förmodligen ett auktionsfynd om jag känner min mormor rätt! Annars får du rätta mig mormor!:)




Har sytt ett litet hjärta av juteväv. Klippte av en litet lapp och skrev god jul på.




Men den sötaste röda detaljen i detta inlägg är nog Noel i My´s tomteklänning! Ser dock lite kul ut på bilden!:)


My har börjat gå riktigt bra nu! Går bättre och bättre för var dag som går! Nu knallar hon 10-15 steg utan problem. Är så roligt att se alla framsteg!



Tack för att ni skriver en kommentar, är så kul att läsa!:)

Ha en fin fortsatt måndag!

Kram/L

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    nämen åhhh vilken gofis till kille då, super härlig bild på Noel ju! ;)hihi
    Jag tycker att det är lagomt med lite röda detaljer till jul, det ser jättefint ut!
    Och självklart ska man vara lite fest fin på julafton- det har jag alltid varit oxå ända sen jag var liten ;) jätte söt klänning till My!
    Ha det så bra!
    Kram Lena d-sign & inredning

    SvaraRadera