torsdag 1 december 2011

Krans i taket

Hej alla godingar!

Sitter här och njuter av tystnaden när mina kära barn sover. Tar en kaffe och kikar ut på det ruskiga vädret, hujeda mig! Det blåser så hemskt här runt åkrarna och ser ut som om det kan komma regn vilken minut som helst. 1:a december idag och vart är snön?

I morse såg vi på första avsnittet av årets julkalender, verkar riktigt lovande! Jag tycker fortfarande att det är något magiskt över julkalendern. Hur man räknar ner för var dag, en dag närmare jul! Och nu börjar jag känna liiite panik över allt som ska hinnas innan jul. Speciellt alla klappar som ska inhandlas. Får se om det finns någon tid över i helgen för att bocka av lite på listan. Då ska jag även köpa några röda band att hänga i min lilla kranskrona.








Det är en vanlig rund ljusstake egentligen som jag satt ståltråd på som hängen och lindat lummer runt. Så smidigt när man inte ens behöver använda ståltråd för att fästa. Hittade ett kanon ställe där det växte massor! Annars kan de vara lite svåra att hitta tycker jag!


Ikväll blir det tupperwareparty. Får se vad man kommer hem med!:)

Slut på kaffet och slut på friden, måste hinna städa lite innan de små liven vaknar. Annars är det som att skotta i snöstorm!:)


Kram kram/L




3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! hoppas du får en trevlig kväll på partyt :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Tack för söta kommentaren :)
    vilken fin krans du gjort, tänk att nå så enkelt kan bli så snyggt! Me like! ;)
    Jag tycker oxå att det är super mysigt med jul kalendern men jag vet inte om mina barn gillade den så värst-tyckte nog att det var lite läskigt hihi...

    Ha en trevlig kväll på partyt!
    kram lena d-sign & inredning

    SvaraRadera
  3. Just ja! En ny rubrik eller få ihop ett collage till en kan du enkelt göra om du går in och skapar ett konto hos picnik.com- det är ganska enkelt ;)
    Jag är absolut inte teknisk av mig och jag fixar det ;) tipselitips! ;)
    Kram Lena

    SvaraRadera