onsdag 21 december 2011

En riktigt God Jul!

Goddag!!

Oj vad längesen det var jag fick till ett inlägg nu! Dagarna före jul bara susar ju förbi och det har varit mycket i görningen! Men nu fick jag några minuter över!:)

Nu närmar det sig julafton med stormsteg och många saker har prickats av från listan. Sen har vi ju ett litet födelsedagsbarn på fredag också! Tänk att det är 1 år sen min lilla flicka kom till världen!

Igår kväll önskade jag mig mest av allt att A skulle ha en gran med sig hem. Men det hade han inte minsann! Så då tvingade jag ut stackars karln att hämta in den granen v i hade ute på gården. För jag hade tjatat om en gran i flera dagar!:) Så snäll som han är så fixade han det. Men det är nog bland de styggaste granar jag sett! Haha..tvekade om jag ens skulle visa den på bild!:)






Jaja nu står den där iaf och doftade ljuvligt när vi kom ner i morse! Älskar att komma ner på morgonen när granen är tänd och det luktar gran! Det är julstämning det!


Förra helgen så var vi till Fru Sätterlund i djurmo för att ta kort på barnen! Åh dom blev såååå fina! Tack så hemskt mycket Therese! Även om Noel inte var ett dugg sugen på att vara med på bild så lockade och busade hon med honom! Vill ni också bli förevigade av Fru sätterlund så kan ni ta kontakt med henne på hennes blogg: htt://tesbrandt.com







Det kan hända att jag inte hinner med nått mer inlägg innan födelsedagsfirande och julstök.

Så från oss alla till er alla så önskar vi en riktigt

GOD JUL!!



Tack för att ni kikar in här hos mig! Blir så glad!:)

Många kramar/Lina











1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Men åhhh vilka fina bilder på er, Therese är då allt bra duktig hon! :)
    Barnen blev ju hur söta som helst ;)hihi
    Själv är jag väldigt dålig på att gå till en riktig fotograf, men det ser jag ju nu att jag måste göra!
    Å så ett stort Grattis till lilla tjejen som redan blir ett år, fort det går!
    Önskar dig och din familj en riktigt god jul!
    Kram Lena d-sign & inredning

    SvaraRadera