torsdag 8 mars 2012

Äntligen!





Hej alla som läser! :)

Jag har haft lite dataproblem här hemma, laddarna till både min och min sambos datorer gick sönder! Knas va? Så därav har det blivit sparsamt uppdaterat här på bloggen! Men idag fick jag sån lust att få till ett inlägg!:)

Bilderna är från vårt sovrum. Eftersom det snart är vår(inte idag dock) så har det återigen smygit sig fram lite rosa! Anders tycker nog kanske att vårt sovrum börjar bli lite väl rosa och rosigt men han är så snäll så han låter mig hållas!:)

Överkastet har jag velat sy länge och fick för några veckor sen äntligen lite tid till det! Tog ett tag, men var roligt! Det har även kommit upp några vimplar i samma tema! Har lite pippi på vimplar nu! Skulle mest av allt vilja ha en stor och vacker altan med massa härliga pastelliga vimplar i taket! *drömmer*
Gardinen och kuddarna är köpta på dollarstore för nästan inga pengar alls! Det gillar vi!:)

Båda barnen har feber här hemma. Känns som vi inte varit annat än sjuka denna vinter! Så det är ytterligare en anledning till att längta efter våren! Hoppas dom piggnar på sig till helgen!

Tack för titten!:) Kram/L


1 kommentar:

  1. Det var verkligen vårigt och fint! Duktig på att sy är du också!! Kanske skulle kunna få gå en kurs hos dig? Fast egentligen är det är nog mitt tålamod som tryter när det kommer till att sy så det är kanske kört för mig..haha =)Skulle vara roligt om vi kunde ses någonting snart tycker jag!!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera