måndag 28 november 2011

Tomten, ge mig ett stort kök!

Godeftermiddag!

Ja eftersom jag har två trötta barn som sover middag så kan jag ju lika gärna passa på att slänga in lite bilder från vårt kök!:) Nu är allt det rosa borta och får nog ligga och kura i ett skåp tills det blir vår igen. Här är det inte många röda detaljer. Men tog fram den röda mattan( haha lät ju fancy)och röd och vitrutiga kuddfodralen och bordsduken igår samt lite röda handdukar. Så nu ser köket inte riktigt ut som på bilderna, men ungefär!:)
















Den här underbara ljuskjolen köpte jag på Falu ljusstöperi när vi var där och stöpte ljus. Visst är den fin? Och nej det är inte så brandfarligt som det ser ut vid första anblicken. Fårull brinner inte. Korvar bara ihop sig.




Åhhh vad jag vill ha ett enormt stort nyrenoverat lantligt kök!! Är så less på detta lilla kök! Skulle så gärna vilja kunna ha hela släkten samlad på en middag. Men när det stundar kalas så måste det firas flera dagar, eftersom annars får folk stå och äta och fika. Så snälla tomten, det löser väl du?;)



Kram/L

1 kommentar:

  1. Hej söta!
    Oj vad du har brassa på med inlägg ;) roligt!
    Förstår inte att du har tid med allt pyssel, barn och julfix ;)

    Ja har knappt hunnit med advents stakarna :(...
    men nu har dom kommit upp...

    Fåglarna ser jätte fina ut och lika hjärt kransarna var ju helt fantastiska!
    duktiga du! :D
    Ha en bra måndags kväll!
    Kram lena d-signinredning

    SvaraRadera