torsdag 15 mars 2012

Fotovägg

Hej alla goa!

För några månader sen så kom äntligen min efterlängtade fotovägg upp och det blev även lite ommöblering i vardagsrummet. Har tagit bort det lilla bordet som stod där och två stolar.
Vårt vardagsrum är ju allt annat än stort och barnen och deras leksaker tar ju såklart plats!:)

Bilderna på barnen är tagna av Fru Sätterlund. Vi är så glada att vi gjorde det!








Vissa av ramarna är nyproducerade och andra är billiga loppisfynd som blivit grundmålade.
På byrån står bland annat mina älskade registreringsskyltar som också är köpa på loppis. Skulle gärna ha fler!

Äntligen har barnen börjat friskna till här hemma! Noel har varit till dagis idag för första gången på länge. Var till doktorn i tisdags med båda barnen och Noel måste medicineras i två veckor mot förkylningsastma och My har öroninflammation som hon får penicillin för.

Så nu hoppas jag verkligen på friskare tider!
Får se vad helgen har att bjuda på!:)

Tack för titten! Kram/L

5 kommentarer:

  1. Hej sötis! ;)
    Vilken fin fotovägg du har gjort... underbara bilder på er och barnen!
    Ang. din fråga om att jobba på rosahuset... Jag tycker absolut du ska fråga där, tror inte vi behöver fast personal men kanske någon extra nu i sommar ;) Ring dit och fråga nu på måndag (dom kommer att gå igenom semester nu i veckan) eller kom in och presentera dig. Lycka till!

    kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Lina!
    Kul att du tittade in igen!
    Tavlorna blev jättefina och jag har tittat vidare i din blogg, vilken fin familj du har.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Åh synd att du inte hann vara med bland sommar vicken- hade varit kul att jobba med dig ;)
    Kanske blir fler gånger (ja kan hojta till om jag vet något ;))
    Lycka till med jobb söket!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hej! Så fin fotovägg.:)() Gillar starkt stjärnan i mitten. Säljer du även såna,eller har du gjort den. Så fint,vill ha!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej! Tack för din kommentar!:) Nej jag har inte gjort den själv och kommer faktiskt inte ihåg vart jag köpt den!! Den är några år gammal. Ska försöka gnugga hjärnan och komma ihåg vart jag fick tag på den!:) Kram

      Radera