torsdag 29 mars 2012

Kuddar med spets

Hejsan!

Då var det fredag igen då! Underbart!:) I morgon ska vi på 30 årsfest för att fira fina Maria som fyllt år, ska bli så kul!

Här nedan ser ni lite av vad jag pysslat med i veckan! Blev ett kuddfodral som jag sydde av ett överblivet gardintyg. Med lite lappmönster på och spets runt så blev den lite roligare!:)

Har varit och köpt lite tyg i veckan som ska bli fler kuddar. Vill ni beställa ett personligt kuddöverdrag så går det såklart bra! Priset kommer ligga på mellan 125-200 kr beroende på hur mycket tyg och spets man vill ha!
Finns såklart matchande vimplar till den som vill ha det. Vore inte det fint att ha exempelvis på altanten eller i sovrummet!




Är så roligt att det börjar komma in lite beställningar! Har fått min första beställning på ett stort lapptäcke också, så nu planeras det för fullt inför det!:)

Ha en fin helg alla vänner!
Kram/L


2 kommentarer:

  1. Du är ruskigt duktig Lina. Jag kommer garanterat att slänga in beställningar hos dig när jag fått boende och kan börja pynta :)

    Riktigt skoj att du bloggar igen <3

    Sköt om dig/er.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Åh wow vad du syr och pysslar! vad roligt och superfint blir det! :)
    Det är så roligt att sy när man väl kommer igång och ideerna sprutar ;)

    Du är så duktig!

    Hoppas ni får en trevlig helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera