fredag 9 mars 2012

Kanske ska byta namn....

....på bloggen vill säga!:) Blir snart Linas prickiga hem!

Goddagens!

Idag har barnen och jag haft en pysseldag. Både My och Noel har feber och vädret ute har inte varit det bästa. Men man kanske får säga som Pippi Långstrump: Man får vara glad att man har nått väder alls, det är inte alla som har det!;)

Har gjort en tavla till My´s lilla hörna. Rosa och rött blev temat för tillfället.





Har även sytt några nya vimplar som matchar tavlan. På sidorna hänger det två pippisar. Roliga att sy och barnen tycker dom är kul. Är det så att någon där ute är intresserad av att köpa vimplar, pippisar eller en tavla så är det bara att höra av er!
De andra tavlorna är gjorda av min goa vän Elin. Kika in hos henne på liin.se om ni vill veta mer!

Skulle önska att det fanns obegränsat med tid för pyssel! Men det gäller väl att prioritera lite också? Jag fastnar lätt för olika serier på tv på kvällarna när ungarna har somnat!:)

Kram/L


2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Så fint det blev! Tycker det är jätte snyggt med blandningen rosa och rött... jag har oxå tänkt lite de banorna till min flickas lilla hörna!

    Du är alltid så duktig ;)
    Hoppas ni har haft en fin helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint!! Vad duktig du är!!

    SvaraRadera