torsdag 19 april 2012

Förkläde till hjälpreda!:)

Hej hej!

Torsdag idag och helgen närmar sig! Vi har inte något speciellt planerat i helgen förutom lite födelsedagsfirande av svärfar som fyllde år igår! Så då kanske det hinns med lite fler projekt här hemma!:)

Igår gjorde jag första barnförklädet i det underbara vaxtyget med massa smarriga bakverk på!
Mina barn tycker om att hjälpa(eller var det stjälpa?;)) i köket och då är det perfekt med ett avtorkningsbart förkläde! Pris:125 kr






My älskade nya förklädet och ville inte ta av sig det!:)
I eftermiddag så är mamma snäll och tar barnen lite så jag hinner åka och köpa lite mer material till diverse projekt!

Det var allt för idag!Tack för alla fina kommentarer om lapptäcket!
Kram kram/L

4 kommentarer:

  1. Åh, den där skruttungen skulle jag allt vilja ha som hjälpreda i köket!! Goding!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så fint förkläde på en liten söt flicka.
    Många fina syprojekt du har!
    Ha fin helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Åhh titt så gulligt det blev! super söt liten hjälpreda!...
    Kanon ju me vaxat tyg som förkläde!
    Shit va du grejar, kul! Tänk om man hade den orken ;)

    Tusen tack för dina allltid så snälla kommentarer hos mig :) Man kan ju inte bli annat än glad :D

    Ha nu en fin helg! Kram kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hej hej:)

    Åh så fint det var, och vilken ljuvligt liten prinsessa som provar förklädet:).

    Kramis

    SvaraRadera