lördag 14 april 2012

Vimplar i rosa!!!

Hej hej!!!

Idag har mamma varit så snäll och tagit barnen över dagen så att jag kan ägna mig åt en del syprojekt! Anders är in och jobbar några timmar, hoppas han blir ledig imorgon iaf!

Den ursöta väckarklockan har jag fått att mamma som köpt den på loppis för en femma!
Är så fin pastellig grön färg på den! Igår planterade jag om några pelargoner som förhoppningsvis blir så glada att dom blir stora och fina i sommar!:)



Har sytt vimplar idag i olika rosa toner.
Prickigt,randigt och enfärgat!
Den är 180 cm lång och har 9 st vimplar. Pris 200 kr.
Just nu är helt klart favorit färgen rosa, och det syns här hemma!:)





På kökssoffan ligger även kudden som jag lottar ut! Sista dagen idag om du vill vara med! Noel drar en lott på vinnaren imorgon!

Bakom kudden ser ni även en sneakpeak på ett lapptäcke som Angelica beställt. Nu är det äntligen klart!! Kommer fler bilder på det i nästa inlägg!

Tack för att ni kikar in och roligt att så många vill vara med och tävla! Stor kram och trevlig helg!
/Lina


2 kommentarer:

  1. jo det hoppas jag med, ingen bebbe inatt heller, blir craaazy=) 7 dar över nu, jo skålarna är underbara...19:- dessutom=) fina vimplar, ha en fortsatt bra söndag/Helena

    SvaraRadera
  2. Åh, så mycket fint! Älskar klockan!!

    SvaraRadera