måndag 16 april 2012

Lapptäcke

Hej hej!!
Här kommer det några bilder på lapptäcket som jag fått en beställning på. Det är till en 160 säng. Är sytt med 6 olika tyger i pastelliga färger och har 7 meter spets Är så skönt att det äntligen är klart! :) Var superroligt att sy det men det krävdes lite svett och tårar faktiskt, men det var det värt!
Ska åka och lämna det till Angelica imorgon, samt tillhörande vimpel.




Idag har jag och barnen varit på öppna förskolan. Noel hade show som vanligt på sångstunden och man vet inte om man ska skratta eller gråta! De flesta andra barnen sitter så fint i sina föräldrars knä medans min lilla showman dansar hejvilt mitt i ringen! Men vad ska man göra?! Han tycker ju bara det är super roligt när folk skrattar åt han när han tokar sig!:) Mindre roligt för mamman....

Nu blir det hopp i säng så vi kommer upp imorgon bitti! Imorse chockade barnen mig med att sova till 8.30 båda två! Blir lite stressigt bara när man ska iväg till dagis!:)

Hoppas ni haft en fin måndag! Stort tack för alla fina kommentarer ni lämnar, blir så himla glad!!
KRAM/L

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Men titta va fint det blev- vad du kan! ;)
    Hon kommer garanterat att bli super nöjd!
    Hihi söt Noel då... vet hur du känner dig, jag har oxå en tokig pajas här hemma ;)
    Ha en fin vecka Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Åhh, verkligen snyggt!! Vilket jobb Du har lagt ner!!! Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Hihi, hittade ett gulligt klipp på Youtube och kom att tänka på Noel! De skulle nog bli ett suveränt radarpar!! ;-) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4wt824D1Bqg

    Och återigen, tuuuuusen tack för det vackra lapptäcket och för vimpeln! Du är bäst!

    SvaraRadera
  4. vilket fantastiskt överkast! tänkte fråga, tar du beställningar på lappöverkast eller ni kanske känner varandra?

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är, lapptäcket är superfint!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. WOW så himla vackert!!!!

    Du är ju jätte duktig:) Gör du andra saker också?
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Hej igen, haha skrev en kommentar precis som blev lite fel, frågade om du gjorde mer saker och då såg det nog ut som jag undrade mer textilier men menade mer om du höll på med andra saker till försäljning inom hemmet:)
    Längtar tills det är dags för min vimpel:). Kram

    SvaraRadera
  8. Så fint!
    Köparen måste blivit jätte nöjd ;)

    Kramar Frederica

    SvaraRadera