måndag 9 april 2012

Ryttar Lina

Hej!

Hoppas påskhelgen har varit bra? Vår har väl varit sådär. Har varit sjuka alla i familjen i omgångar men har ändå varit runt på lite goda påskmiddagar. Stackars Mysan hade 41 grader i feber igår kväll, helt galet! Hoppas dessa förkylningar går över nu!

Har äntligen fått mina märkeslappar! Är jätte nöjd!
Så härmed heter mitt märke Ryttar Lina och kommer pryda det jag syr!




En vimpel som går i samma tyger som överkastet som jag
håller på att sy!
Har kommit en bra bit på det nu, men än är det inte klart!:)
De blå vimplarna är en beställning till en liten Sixten!



Min snälla mormor har varit här och oljat fina gamla bettan, så nu rullar hon fint igen!:) I veckan hoppas jag verkligen att jag hinner få tid att göra klart det beställda lapptäcket. Det tar sin lilla tid kan man säga!:)

Tack för titten!
Kram/L

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina vimplar och en av dom är min!! :D Guud så spännande det ska bli att se lapptäcket, och fint märke, Ryttar Lina!!

    SvaraRadera
  2. Hej hej fina du!

    Men gud, jag blir helt lyrisk..Jag vill ha allt du syr, haha.

    Kanske man kan få beställa en vimpel, i rosa pasteller blandat med vitt och rött och kanske lite ljusgrönt till sommaren? Vad kostar en vanlig storlek?

    Så fina bilder du visar, har läst inlägg efter inlägg och blir så inspirerad.

    Kramisar från mig!

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är.

    Maila gärna angående vimpeln. Det du skrev verkade ju som om du läste mina tankar gällande mönster och färg:).

    camilla.m.bo@gmail.com

    Stor kram

    SvaraRadera