måndag 6 december 2010

Det här köpte jag....

Halloj!
Ja då var det ny vecka då! 19 dagar kvar nu tills bebis är planerad. Så nu är den väldigt välkommen att komma närsom helst!:)
Här får ni se vad det var jag köpte hos Glasverandan!

Stoort God Jul hjärta som hänger i hallen.


En gammaldags flaskställning i smide



En liten God Jul skylt i zink



Stora duniga änglavingar har jag suktat efter länge....nu har jag ett par!:)

Det var mina julklappar till mig själv! Presenterna som jag handlade kan jag ju såklart inte visa nu!:)

Det blev en lugn och skön helg för vår del. Igår hann vi faktiskt se en hel film jag och älsklingen, utan att den lilla älsklingen vaknade alltså. Såg Avatar, riktigt härlig film!

Får se vad som händer under veckan! Ha det fint! kramar/L

5 kommentarer:

  1. Den där falskhållaren gillar jag väldigt mycket och en sådan där brödburk har jag med.
    Så mysigt med en liten snart.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. hej vännen.
    Vilka fina fynd du har gjort.
    Här är allt väl, idag har jag pyntat julgranen och nu kokar jag tomtegröt på vedspisen fniss.
    önskar dig en trevlig kväll
    kram erica

    SvaraRadera
  3. Fina ting du köpt!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Då får vi se om det blir ett decemberbarn eller januaribarn, vad spännande!
    Ha en bra vecka du också!
    kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så trevligt att handla presenter till sig själv! Inte kan det bli fel då inte.

    (Undras förresten om den där konstiga rutan med "This image.." kan komma från din bloggmall, om du ändrat i den?..)

    SvaraRadera