lördag 4 december 2010

Glasverandan


Hola amigos!

Vi har en lugn och skön helg! Har varit en sväng till Sågmyra idag och kikat lite. Kan tyvärr inte gå så långa stunder nu, känns som man har fiskekrokar som drar isär bäckenbenet ungefär!:/ Sen är det tuuuuungt att gå och bära på kulan....
Men lite fick vi med oss hem!:) Lite kläder till Noel och till Anders. Jag köpte mig en plåtburk för diskmedel, ska visa senare.
Men nu till nått helt annat!
För några veckor sen så var jag och mammsen iväg till Säter på en mysig kväll.
Glasverandan som annars bara finns som webbutik hade bunkrat upp med massa fina varor hemma hos paret som startat butiken. Och vilket underbart hus!!! Hade kunnat flytta in vilken dag som helst!






Och självklart köpte vi lite fina saker också!:) Både presenter och saker till mig själv. Det som var ett stort plus var att ägarna var så himla trevliga och goa! Det tycker jag verkligen är viktigt!! Det värsta jag vet är när man går in i en affär och säljarna är otrevliga och noll serviceinriktade, byt jobb säger jag då! Är ni nyfikna på deras butik kan ni gå in på www.glasverandan.se

Imorgon ska vi åka till den mysiga julmarknaden vid Gruvan i Falun.... undrar vad man kan hitta där mån tro?:)

Hoppas Ni har en mysig helg!

Kramar/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar