tisdag 21 december 2010

Så blev granen

Godkväll
Så här blev då årets gran till slut. Inte den grannaste i Sverige men helt ok i mina ögon!:) Sen var den ju från Danmark också!;)
Nästa år har jag som ambition att göra allt pynt i granen själv. Vill så gärna ha små söta korgar, strutar och smällkarameller. Men i år så fanns inte den tiden eller energin, utan det blev köpta kulor!:) Det enda som är hemmaknåpat är rosetterna.





Blev ju såklart lite ommöblering på byrån och i stället på väggen.
Julstrumpan som jag sydde förra året fick komma upp också.




Först har snön vräkt ner här i dagarna och nu visar det -27 ute. Inte det ultimata vädret att skynda in till en förlossning i, så hoppas verkligen inte bebisen vill komma ut i bilen eller så!:)
Vi är dessutom rätt förkylda både jag och Noel så jag hoppas vi hinner krya på oss lite så man orkar med ett marathonlopp. Jag tror bebben kommer på torsdag!:) Vad tror ni?
Vill passa på att önska alla en riktigt GOD JUL ifall vi inte ses innan dess!
MÅNGA KRAMAR/L




4 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Det va en riktigt fin gran=). Jag håller med dig om att det är kul att ha gjort pyntet själv, men man orkar ju inte hur mycket som helst.

    Nu önskar jag dig en rikgit God Jul och all lycka med bebben=).

    Kram Clara

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Granen är ju jättefin!!!! ser verkligen ut som om den är tagen ur en inrednings tidning :)
    Åhh nu blev jag sugen på att klä om min gran ju ;) hihi...
    Ja tror bebis tittar ut den 29e :) lycka till och ha en super duper mysig jul med familjen!
    Stor kram lena

    SvaraRadera
  3. Då är ju vadslagningen igång för fullt! Ligger du hemma och äter praliner, eller har en till familjemedlem dykt upp???
    Jag tycker att granen blev så vacker så!

    SvaraRadera