torsdag 9 december 2010

Spegel, spegel på väggen där...

Godkväll
Tack för att ni lämnar trevliga kommentarer!
Ja då var snart den här veckan till ända. Imorgon är det äntligen fredag!

Den här spegeln har jag köpt på Dollarstore för en hundring. Bra pris tyckte jag,likaså mamma,syrran, grannfrun och vännen! Så nu har vi alla en likadan!:)
Den här hittade jag på Calimero i helgen när vi var ut till Sågmyra.
Perfekt att gömma diskmedlet, svampar och stålull i, diskborsten är dock för långt.


Den lilla söta tomten köpte jag på Gruvas julmarknad i söndags. Det är faktiskt den enda tomten här hemma, än så länge.... Och visst var det en bra kulör på den?;)





Ja vi närmar ju oss redan 3:e advent! Jag hoppas att det kommer finnas lite tid över i helgen att hämta en gran och klä den. Men har väldigt svårt att bestämma mig för vart den ska stå i år?
Blir kanske lite ommöblering för att få till det. Kanske det kan sätta fart på bebisen så den får lust att komma ut?:)
Ha det fint alla fina!
Kram/L

3 kommentarer:

  1. hej gummman,tackelitack för din kommentar,alltid lika kul när du skriver.
    jag lovar jag ska försöka uppfinna en snyggkabel gömma hehe.
    Vilken snygg spegel värsta kapet jue hihi och din adventsbricka vart sockersöt.
    ta väl hand om dig
    kramelikram
    erica

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha, jag är alldeles säker på att det inte är som du drömt ;). Det hade kunnat vara gott med jordgubbsgrottor..men jag måste ha haft i för mycket bakpulver för det smakade inte som jag ville. Jag får upp en liten ruta om en bild som blivit borttagen, så någonstans i din kod ligger nog koden till din bakgrundsbild kvar.
    Jupps, du ska ju inte in och föda förräns på Måndag..så det kanske finns en chans att vi ses;) Vi kanske skulle kunna ta och pallra oss upp till er? Kramen

    SvaraRadera
  3. Jag gillade tomten jättemycket, jag har bara sett sådana tomtar med röd luva.
    Kram Anette

    SvaraRadera