tisdag 20 oktober 2009

Ett fynd!

Här kommer det lite bilder på kistan som jag fyndade på Blocket för ynka 150:-.
Passar alldeles perfekt. Men vet dock inte riktigt vart jag ska ställa den någonstans. Den är rätt stor faktiskt...




Det som är så extra perfekt är att den redan är vit, skönt att slippa måla nått för omväxlingsskull! Ja jag vet, man måååste ju inte måla allt vitt ...men jag kan ju inte låta bli!:)Och så är det lite sliten och använd, shabby chic helt enkelt! I love!

Verkar inte som om det händer nå vidare mycket här idag. Känner mig inte lika tjock i huvudet som igår, men halsontet och snuvan finna kvar. Hoppas det går över fort och att inte Prinsen blir sjuk....

Ha en trevlig tisdag alla!

kramar/L

4 kommentarer:

  1. Perfect!
    Älskar att fynda, man blir ju nästan hög på det!
    Har en liten söt byrå i hallen som är lyligen fyndad och vitmålad och en stol som genomgår viss förändring nere i källaren.

    Ang titta förbi på jobbet, vi är där på torsdag em/kväll och fred dag.

    annars så får du/ni gärna komma förbi här hemma.
    Har inte hört ngt från S med lilla D ngt, kanske de vill titta förbi igen?

    Nåväl..vi ses snart hoppas jag.
    Kram och en liten extra kram till er lilla gobit!

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen roligt när man hittar nått man har letat efter, som man verkligen är nöjd med.
    Ja jag kanske kommer förbi på jobbet. Annars kanske hos er! Är just nu lite halvkrasslig.
    Har inte hört ett ord ifrån S. Kan ju höra om vi kan styra upp nått så vi kan träffas allihopa!? VOre ju trevligt!:)
    Japp det gör vi! kram och hälsa frun!:)

    SvaraRadera
  3. Hej fick för mig att jag varit coh hälsat på dig och kommenterat din vackra kista, men jag kanske fått det om bakfoten? Jättefin och praktiskt! Många kramar Emma

    SvaraRadera
  4. Hej underbara kvinna!
    Var roligt att du skaffat blogg :D
    och vilket superfynd du gjort sen! Skitsnyggt!

    Allt gott fina du!
    Stora kramar från vändplan 3 :)

    SvaraRadera