onsdag 28 oktober 2009

Zink!

Dagarna bara försvinner iväg känns det som! Såg att jag inte skrivit något sen i fredags. Förstår inte vart dagarna tar vägen.

Igår var det iaf en helgdag med tjejerna. Är så roligt att umgås en hel dag sådär, hinns så sällan med. Sen på kvällen blev det fika hemma hos mig. Vi sa hej då till Helen som åker till Norge för att jobba. Kommer sakna henne så otroligt mycket. Hon kommer förhoppningasvis hem till jul iaf. Men blir borta till sommaren. Önskar hennne allt gått!


Men det egentliga anledningen till att vi träffades var att Paola blir 25 år! Så då slog vi två flugor i en smäll. Vi gav henne ett silverarmband med 4 berlocker till, en ifrån oss var. Paola fick även en söt liten röd burk med vita hjärtan på, eftersom hon samlar på burkar. Hoppas hon blev glad!

Idag har jag och Paola varit till Sågmyra en sväng. Hittade en massa fint! Finns en butik där som jag skulle kunna köpa allt i.

Jag har snöat in totalt på zinksaker! Tycker det är så vackert. Anders tycker jag kommer hem med skrot!:) Här är en liten mini lykta, en fin blompinne och en Julskylt! Wiiee! Fyndade också en fin blomlåda med en välkommen skylt, för bara 79 kr! Tyckte jag var kanon. Tänkte ha den ute på trappen, måste bara köpa någon passande blomma som tål lite kyla.

Hittade också ett fint avlångt fat som jag ska göra till en adventsbricka. Var tom siffrorna 1,2,3,4 med! Perfekt. Ska binda dom kring blockljus har jag tänkt, med mossa i botten. Åhh...längtar så till julen! Blev mycket detaljbilder nu, tänkte visa lite av vardagsrummet imorgon!

Ikväll la vi bara ner sötnosen i sin säng, han somnade på bara några minuter. Inte ett pip eller nått! Fantastiskt vad duktig han är! Hoppas han inte vaknar så ofta i natt nu!

Kramar/L

1 kommentar:

  1. Kan bara gissa vilken butik ni kikade in i i det ljuvliga Sågmyra ;) det är farligt att gå in där. :P men du gjorde då ett par härliga fynd! Tjusigt värre!
    Puss!

    SvaraRadera