onsdag 21 oktober 2009

Min mamma hon kan hon!

Idag mötte jag och Noel upp mammsen vid Loftgården, en vacker butik med massa "vill ha" saker! Kunde ju inte låta bli att köpa lite småsaker såklart!:) Tänk om man kunde köpa allt man ville ha? Eller om man hade obegränsat med tid att måla och fixa. Har så många projekt som aldrig blir klara känns det som. Kanske får priotera lite bättre bara.
Vad jag köpte får det bli bild på imorgon, när jag hunnit fixa ordning lite!:)
En liten bild kan ni dock få se!


Var sen hem till mamma på lite te. Snälla mamma hade kokat lite svartvinbärsjuice till mig. Hon är fullt övertygad om att man blir frisk som en nötkärna av det! Och ja det är ju faktiskt väldigt mycket c-vitamin i, och gott såklart!






Snälla mamman hade också köpt kläder till lill fisen! Jätte fin kommer han att bli i det!:) Han växer ju så att det knakar, så kläder går alltid åt!


Vi fick t.o.m med oss lite kvällsmat hem. Köttfärslimpa med kantarellsås..mumma! Till det gjorde jag en sallad på tomat och fetaost, med vinäger créme.

Sån tur har jar haft idag!!Nu är det dags att krypa ner med mina två pojkar!

Kram/L

1 kommentar:

  1. Hej igen! Lät som en mycket trevlig dag!
    Vilken söt mamma du har, min sambos mamma brukar ofta koka vinbärstsaft och det är så gott :) Finfin korg också, också fylld med en massa c-vitamin! Ha det gott! Många kramar Emma

    SvaraRadera