söndag 18 oktober 2009

Helgen som gått...


Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Tråkigt! Men har haft en trevlig helg, så man ska inte klaga. Har hunnit med att hälsa på lite vänner, ätit middag både hos mina päron och hos Anders päron. Tur vi har snälla föräldrar som förser oss med lite bukfylla!:)

Idag så "vann" jag en kista på blocket! Det stod inget pris utan man fick ge det bud man tyckte man ville betala. Jag blev så himla glad när jag hittade den! Är precis en sån jag varit ute efter. Den var t.o.m. redan vitmålad! Kan det bli bättre?
Ska använda det till att ha Skruttens leksaker i nere i vardagsrummet. Blir perfekt då de ligger och skärpar överallt!:) Tänkte visa bilder på den imorgon....

Har även hunnit med att binda två kransar idag. Vi var till Gimmen(vårt sommarställe) och hämtade lite lingonris. De blev hyffsat runda och jämna tycker jag. Noel satt i en stol brevid och tyckte inte alls det var roande att se på.... Men han stod ut som tur var så att dom blev klara!

Nu är det sängen som hägrar. Hoppas man får sova lite inatt, men har väldigt små förhoppningar, Men hoppet är ju det sista som lämnar en säger man....

kram/L

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint!! =) Duktig du är vännen!!

    SvaraRadera
  2. Vad pysslig du är! Och fint blir det :)

    SvaraRadera