fredag 16 oktober 2009

Fikadag

Började dagen med att Paola kom hit och åt frukost med mig och Noel. Så trevligt att få sällskap tycker jag. Frukosten blir på nått vis liiite godare då:)

Sen kl tio vart det tjejträff hemma hos Lisi. Blev bjuden på gott fika, som alltid när det är Lisi som är värdinnan!(humm..lät väldigt vuxet..) Vad kallar man dom man umgås med egentligen? Vänner? Brudarna? Kompisar?

Nu för tiden råder det alltid ett mindre kaos när vi ska försöka fika i lugn och ro. Med fyra små monster kanske det inte är så konstigt iofs. Vi satt och pratade om hur det blir när dom växer upp, om de kommer gilla varandra? Kommer dom att leka bra ihop? Hoppas det! Eftersom vi gillar varandra!:) Vi har ju faktiskt hängt ihop nu sen mellanstadiet! Är bra gjort tycker jag! Nog för att vi haft många duster där imellan.. :)




Tråkigt väder är det idag tyvärr. Ska snart åka till Borlänge och möta upp min älskling när han slutar jobbet. Sen blir det fika på stan med Maria, Tobbe och Emilia. Alltid lika trevligt!
Noel sover så sött i sin vagn...min älskade unge!


Nu ska jag plocka ihop lite här hemma innan det bär iväg...härligt med helg!:)


Kram/L

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du skriver gumman!
    Ja vi har hängt ihop så länge och det känns så jäkla bra! Ingenting som känns jobbig när jag är med er, det är så enkelt! =)
    Hoppas ni fick en trevlig fika på stan!
    Vill du att jag skriver om din blogg i min blogg? PUSS!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är igång! Superfint har du fått det tycker jag! =) Tack för att jag fick komma imorse, så mysigt så!! Puss//Paola

    SvaraRadera
  3. Vilken fin son du har :-) /Sandra Larsson

    SvaraRadera