torsdag 18 november 2010

Godkväll!
Tack så mycket för era fina och goa kommentarer som i lämnar
hos mig, det värmer i hjärtat!:)
Snart ska kransen med brudslöja bytas ut mot lingonriskransar. MEN, allt är ju täckt av snö! Så nu till dilemmat; ska man vänta några dagar och hoppas att det töar lite så man hittar på mossan och lingonriset under snön? Risken med det är ju att det kommer ÄNNU mer snö!
Dagens I-landsproblem!:)
Sen till ett annat "problem". För några veckor sen satte vi upp det här lilla väggskåpet. Och varje dag slår det mig: sitter det inte för högt upp?
När vi bestämde vart det skulle sitta så mätte vi med spegelns underkant. Men jag skulle helst vilja ha ner det en dec ungefär. Vad tycker ni??






Ljuslyktan är köpt på Dollar store för några veckor sen. Ibland så får dom in riktigt fina saker till jätte bra priser, och det gillar ju en gangsing!:)



Ljuslådan fylls ständigt på! I den ligger en gammal fårullssax(tror jag?) som mammsen hittat i boa uppe vid vår sommarstuga.
Ikväll har jag faktiskt plockat fram två julstjärnor! Blir så mysigt sken från dom. Så nu kommer det smygas fram mer och mer adventspynt.
Imorgon ska jag och lilla vildingen baka lussekatter. Det är då tänkt så iaf...;)
Kram/L


3 kommentarer:

  1. Fina bilder och det är svårt med höjder på saker, men felet man gör är väl att man sätter saker för högt.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Rillade in hos dig ... Vilka härliga bilder du bjuder på ;) å så mysigt med en liten i magen! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tittar in och önskar dig en bra helg!
    I natt har det kommit snö och jag som skulle ut i skogen i morgon och plocka lite lingonris bl.a
    Men det är fint med den vita snön, vi som gillar vitt ;-)
    Kram Anette

    SvaraRadera