måndag 15 november 2010

Last christman....

Hej alla julgalna..och ni andra!:)
Ja det är ju ingen hemlighet att jag verkligen tycker såååå mycket om julen!
MEN har faktiskt inte börjat julpynta och julpyssla än. Var tänkt att vi skulle ha pysselkväll imorgon men nu är Noel sjuk så det får skjutas upp...
Måste ut i skogen och plocka lingonris, mossa och granris också! Vilket är ett litet projekt i sig när man har stora kulan på magen! Så tänkte jag skulle lura med min älskling någon dag och stå och peka lite fint!:)
Här är några bilder från julen 09!


I år ska jag titta lite noggrannare innan jag plockar in årets gran, förra årets var inte speciellt vacker!
Jag älskar julgranar och vill absolut ha gran trots små barn! Ska bli spännande att se hur många gånger Noel välter granen i år!:)

Har ni börjat julpyssla än?
Kram/L


6 kommentarer:

  1. Haha..du kanske skulle ha en vadslagning, om granen menar jag? :D

    SvaraRadera
  2. Hej Lina!
    Du har hittat tillbaka till bloggvärlden, så kul och en till liten bebis på väg så spännande för dig.
    Du har det så vitt och fint i ditt hem och soffan var jättefin.
    Jag måste ut i helgen och plocka lite ris mossa och lingonris jag också.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hm, undras varför jag alltid får upp en ruta med texten "This image or video has been moved or deleted. Photobucket" när jag kommer in på din sida?? Vet du varför?
    Här har det inte blivit julpyntat än, men jag tänker en hel del på det ;-D Och här har tyvärr snön täckt alla lingonris och smågranar.. suck!

    SvaraRadera
  4. Hej!! Kul att du skrev så jag fick se att du börjat blogga igen :) var en trogen läsare innan din paus!! Jag har fyllt hela verandan med granris och tagit fram adventsljusstaken redan ;) så lite julpyssel har man börjat med! Hoppas du och magen mår bra! Kram madde

    SvaraRadera
  5. Hej!! Kul att du skrev så jag fick se att du börjat blogga igen :) var en trogen läsare innan din paus!! Jag har fyllt hela verandan med granris och tagit fram adventsljusstaken redan ;) så lite julpyssel har man börjat med! Hoppas du och magen mår bra! Kram madde

    SvaraRadera
  6. Hej Lina!

    Den lampan köpte jag hos baldershage.se

    Kram Stina

    SvaraRadera