fredag 26 november 2010

Mossa och gran

Hejsan!
Ja lite mer julpyssel ska måste jag plåga er med!:) Det är ju nämligen första advent på söndag! Är ju galet vad tiden rinner iväg.....mindre än en månad kvar till bf.
I helgen så hoppas jag hinna med en del julmarknader, hämta en adventsgran för att ha ute och lite fix inför bebisens ankomst. I löööve julmarknader! I år är det ju lite mer juligt än förra året. Då gick vi i lervälling och duggregn, sådär stämningsfullt!



Adventsljusstaken står och väntar på att det ska bli söndag....

Ett litet mosshjärta(ej hemmagjort), som jag bundit ett band runt och satt i en liten zinkljushållare i...


En bordsgran med vita hjärtan(från Panduro) i, som knappt syns på bilden av någon anledning....





Har bytt ut brudslöjan i glaskupan mot lite blåbärsris. Skorna är mina gamla...


Jag är gräsänka ikväll då sambon är ute på galej. Så jag och Noel har haft mys i soffan med pizza och massa tända ljus!
Idag är Noel äntligen feberfri igen men fortfarande väldigt förkyld...hoppas mitt lilla hjärta vill bli frisk snart!
Önskar er alla en mysig helg och 1:a advent!
Kram/L

2 kommentarer:

  1. Sv: nej..det är inte alls skoj när de är sjuka. Men det är nog bra om de haft några duster innan de börjar dagis :). Hehe...jag ska försöka hitta lite tid så kan jag klura lite på din blogg. Hoppas ni har det bra annars! kramen

    SvaraRadera
  2. hej lilla vän! oj vad du pysslar och gör fint!
    att du hinner... ;) men det är hellt rätt passa på nu innan nästa tittar ut för då finns det ingen tid över alls ;)hihi
    Erat hem ser så himlans mysigt ut, du är då allt bra duktig du! :D
    Ha det så fint vi hörs snart igen! ;) Kram kram

    SvaraRadera