måndag 29 november 2010

Sytt


Hej alla goa!
Ja då har vi en ny vecka framför oss! Här är det fortfarande förkylt, både jag och Noel. Det tycker jag nästan är det största minuset med vintern, alla dessa sjukdomar!
Här är några bilder på mitt senaste syprojekt. Två kuddar och en duk blev det för 82 kr tyg. Jag köpte tyget till förra julen på Ikea men då hanns det inte med.




Kan ändå inte låta blir att må liiite dåligt över färgerna...Ja jag är knäpp, jag vet! Och så har jag börjat störa mig på väggen på tapeten i köket också..... Nog skulle det väl bli bättre vitt!:)Är säkert fler utav er som sitter och suckar nu och tycker att den här människan verkar ju inte riktigt klok, håller med er till fullo! :) Jaja, fortsättning följer angående det....


Och det här mina vänner är nått utav det farligaste man kan göra! Rocky Roads! Kanon lätt att göra och väldigt smaskigt! Kommer komma recept och bild i DD:s bilaga Bostad&Motor inom kort!

Nu har jag hunnit pricka av några av de saker jag har på min "Att göra" lista. Skötbordet är monterat och flyttat in till oss och spjälsängen är bäddad och klar. Känns skönt när sånt är klart, annars går det och maler i huvudet på mig hela tiden! Nu börjar det ju faktiskt dra ihop sig ordentligt!:)

Tack för att ni lämnar så fina och snälla kommentarer! Blir så glad!:)

Kram kram/L

4 kommentarer:

  1. hej min söta!
    Jätte fina saker du har sytt, vilket härligt tyg =)
    hehe tänk man blir aldrig nöjd med färgval tror ja, ibland vill man ha vitt och ibland beige som bryter av =/ jag e likadan fniss.
    sköt om dig
    många kramar
    erica

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det var fint med beige vägg, helvitt blir nog för vitt i så fall en vit tapet med lite svaga mönster. Men ibland vill man köra sitt rejs med helvitt och då ska man göra det, som min vita jul och jag saknar rött redan. hihi
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. hej gumman!
    nej tyvärr jag har inte fått något inlägg.
    kramis

    SvaraRadera