måndag 19 april 2010

En endaste krans...

Hej alla vänner!
Kul att ni kikar in här ibland trots att jag varit så dålig på att blogga! Har just för tillfället noll inspiration att göra nått kreativt känns det som....
Vardagsrumsbordet står fortfarande nere halvklart i källaren, varför blir vissa projekt så jobbiga att göra klart? Märkligt det där!:)
Det är som sagt inte mycket som har hänt här hemma,
men en till liten krans i brudslöja har det visst blivit!


Pelargonerna trivs i köksfönstret verkar det som...

Sen är det nya murgrönebågar i vardagsrumsfönstret.
Det är nog de enda klena förändringarna som har hänt här hemma!:) Men snart får man ju klirr i kassan igen och då har man ju möjligheten att greja lite mer!:)
Nu ska jag kika runt lite på mina favoritbloggar, det har varit dåligt med det!
Där om någonstans brukar det ju finnas lite härlig inspiration!
KRAM/L






4 kommentarer:

  1. Sv: Haha...ja eller deras fotsvett :P
    Mjo, nog är den passande alltid^^

    Massa skoj att ses igår iaf, du får ge en kram från oss till Bus-Prinsen eran <3

    SvaraRadera
  2. Ibland är det svårt att hitta på vad man ska blogga om. Då är det lite lättare när man är 2 som bloggar som min man och jag. Men det var frächa blommor du visade upp. Jag älskar just nu palargonier.
    Kran Anette

    SvaraRadera
  3. Även om jag sakteliga börjat blogga igen, så känner jag att det också här är lite si och så med inspirationen. Men jag hoppas att med mer sol och värme så kommer den tillbaka, jag hoppas att detsamma gäller för dig!

    SvaraRadera
  4. Hej Lina :) Vad roligt att höra ifrån dig! Vi verkar båda haft en liten vårsvacka utan inspiration, men den kommer väl tillbaka med värmen får vi hoppas :) Jättefina kransar och blommor! Hoppas att du får en härlig vecka! Många kramar Emma

    SvaraRadera