torsdag 29 april 2010

Nr.80

Hej hej!
Tänk att vi redan är inne i maj!




Den här fina ramen köpte jag sist jag var på loppis, nästan gratis var den!:)
Måste framkalla lite kort på vår lilla skrutt, så vi har nått att fylla ramen med!

Jajamensan, det sitter äntligen grindar uppe och nere i trappen. Är sååååå skönt att slippa hämta
Noel i trappen 50 gånger om dagen!
Har faktiskt en massa roliga saker att visa för er som jag pysslat med och köpt!
Men ibland tar det bara emot att blogga på nått vis....för man har ju alltid några minuter över så det kanske man inte kan skylla på?:)
Är iaf himla glad att ni kikar in här och läser mina inlägg och tom lämnar en rad ibland!
Ikväll ska jag ta mig tid och kika runt på mina favorit bloggar!
Hoppas ni alla haft en bra start på veckan!
KRAM/L


5 kommentarer:

  1. Söt liten ram du hittat, det är så kul med loppisfynd!
    Här är en till som har grindar vid trappen, verkligen skönt, för de är snabba de små knattarna, många vändor blev det innan grinden nere åter var på plats, och vips kommer den tiden vara över igen... Känner igen mig ang att hinna blogga, för trots att man ofta är hemma hela dagarna finns det ofta liksom ingen tid över att få sitta i lugn & ro vid datorn ;-)

    HA en fin dag!
    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  2. Jättefin gammal ram. Skönt att du har fått upp staketet. Konstigt alla barn älskar att krypa i trappor. Idag regnar det hos oss och det har blåst mycket så lite varmare vill jag ha nu.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. hej!sitter och kikar lite på din blogg...så mysigt hem ni verkar ha...ska kika vidare nu...en liten kommentar värmer ju alltid=)hadé

    SvaraRadera
  4. Stod och höll i en ram på loppis idag, men lade tillbaka den.. hm, jag ångrar mig lite...
    Vad kan det vara flr mer fynd som du har gjort? :-)

    SvaraRadera
  5. Vilken gullig blogg du har! Och väldans pysslig är du också =) Blir glad när jag kikar in hos dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera