torsdag 8 april 2010

Vimplarna är klara....

Hej hopp!

TACK för att ni tog er tid att skriva en rad och kommentara, kul att så många lämnade en åsikt om hur ni tyckte jag skulle göra med vimplarna! Jag som är beslutångest personifierad bestämde mig tillslut för att dom röda vimplarna fick hänga med....MEN det kan nog bli så att dom röda byts ut rätt snart mot några vita!:)
Så här blev iaf reslutatet....






Känns iaf som om rummet blev lite roligare! Såg så tomt och tråkigt ut förut tyckte jag. Även om jag får lite "färgångest" när jag går in där!;) Haha, ni som också gillar den vita stilen vet nog vad jag pratar om....

Har haft en toppen vecka med många trevliga besök och lite utflykter! Imorgon är det ju redan fredag igen, galet vad tiden går fort...
Får se vad den här helgen har att bjuda på!:)
Hoppas ni alla har haft en kanon vecka!
KRAMAR/L

5 kommentarer:

  1. Lina, jag tappar hakan av förvåning! Nu har jag visserligen bara tillbringat x antal dygn i militärtält tillsammans med dig, men du förvånade mig redan då. Vilket fantastiskt mysigt hem ni har!

    Många kramar / Lena

    SvaraRadera
  2. Åh Lina det blev ju jättebra!
    förstår dig och det där med färgklick i barn rum... jag kan tycka att det blir för mycke bara man ser alla färg glada leksaker framme ;) hihi... Sjuk man är! ;)
    Just ja du fråga förut om jag hade tips på att klä en lampa och jag har egentligen inte det, jag tog faktiskt en gammal lampskärm och klistra dit tyg på den mer kompliserat än så kan inte jag heller göra ;)
    Hoppas ni får en underbar helg med vad ni nu hittar på Kram lena

    SvaraRadera
  3. Glatt och härligt! Men jag vet precis vad du menar med färgångest.. jag har både det och mönsterångest! För röriga mönster gååååår bara inte!

    SvaraRadera
  4. Blev ju jätte fint :) har du gjort bra

    Kramar malinpalin

    SvaraRadera
  5. hej igen :) tänkte bara smyga hit och tipsa dig om min tävling på bloggen med fiiina priser :) titta in och gå med vettja, kanske blir du som vinner,

    Kramar Malin

    SvaraRadera