tisdag 13 april 2010

Vackra ting...

Hej hej!

Visst har vi ett alldeles underbart vårväder? Riktigt härligt! Igår var jag och Noel ute hela dagen och pysslade i trädgården, så himla skönt!
Nu längtar jag tills man kan fylla trappen och gården med fina blommor! Men nu dröjer det nog inte länge...

Den här lilla "nätkupan" eller vad man ska kalla den fick jag av min snälla mamma som var till huvudstaden förra veckan med lillsyrran som hade lov. Så himla fin tycker jag! I kupan fick mina gamla skor stå....

Det har blivit nå knepigt med min sida, så jag ser inte bilderna jag laddat upp utan bara en massa text! Nån som vet varför och hur man åtgärdar detta? Jag är så långt ifrån teknisk som man kan bli tyvärr....
Så därför hamnar all text här nu!:)

Efter bilderna på den lilla nätkupan så kommer mitt senaste loppisfynd för 25 kr. Tycker det är en sån häftig liten skål med dom fina tassarna! Undrar hur gammal den är?











Dom sista bilderna är på sovrumsfönstret. Mamma har varit uppe i vår släkts "bua"(fäbod) och rotat omkring lite i uthusen, där hittade hon det här lilla fönstret! Och himla glad blev jag för det!:) Det gömmer sig en hel del skatter där kan jag lova, men vissa kanske skulle kalla det skrot antar jag....

Idag på förmiddagen var min mormor här och hälsade på lite. Jag fick fina vita rosor och en liten rolig trägrej som ska få lite färg på sig, så visar jag den här sen!:)
Har även hunnit med lite babycafé idag och träffat lite trevliga mammor, och nu bär det av på dansträning! Som ni märker finns det inte många hål i schemat, så tråkigt hinner man då inte ha det!:)

Hoppas ni alla har haft en härlig start på veckan? Det står väl inte på förens det är helg igen!
Kram/L

5 kommentarer:

  1. Alldeles ovanför textrutan (där du skriver) har du förmodligen tryckt på html knappen. Det finns två att välja på. Tryck på den som inte är itryckt så får du nog tillbaka det som vanligt igen =)

    SvaraRadera
  2. hej vännen.
    vilka fina fynd du visar,den lilla nätkupan var ju jättesöt.
    här har solen ochså tittat fram idag så jag har hunnit med att pusta fönstren och gjort fint i trädgården samt planterat lite mera penseer fniss.
    ha det underbart
    många kramar erica

    SvaraRadera
  3. Så härliga bilder :) nej lite sol är aldrig fel fast brände mig idag när vi var och fika. Är så van att smörja in mig när man ska till stranden inte när man ska fika i det fina vädret

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    tokigt det där när något blir fel med bloggen- jag är inte ett dugg teknisk utav mig så jag kan tyvärr inte hjälpa dig ;) men hoppas du hittar felet...hihi ;)
    Vilka underbara fynd du gjort, nät kupan var ju super fin lika det lilla fönstret... jag skulle oxå vilja ha ett litet gammalt fönster ;)
    Tänk att man blir så inspirerad av så många bloggare!
    du gör så fina inlägg och jag blir såå inspirerad!
    Hoppas ni har en mysig helg!
    Kram kram Lena

    SvaraRadera
  5. men du kan fynda vackra prylar och pinaler vännen :) inte aaalls avis... ;)
    Puss&Kram på dig!
    /Z

    SvaraRadera