tisdag 15 november 2011

Pensionärssäng?




Godkväll!

Hur står det till i stugorna?



Här har det varit fullfart som vanligt! Förutom allt det vanliga så har jag varit till tandläkaren idag! Åhhh huvva vad dyrt det är! Dom har bra timpenning kan man säga. Men det är väl tyvärr ett nödvändigt ont lite då och då.


Här har ni en liten busig My i fullfart med att stappla omkring och klättra högt och lågt.

Hon växer så det knakar och nu står det inte på förens hon blir 1 år! Underbara unge!




Köpte nya sängkläder på Rättviksmarknad i höst. Anders var väl inte sååå imponerad av den rosa nyansen och tyckte att det såg ut som en riktig pensionärssäng!

Men snäll som han är så sover han där ändå!:)



På min rosaprickiga galje hänger toppen jag hade

på mig på min och Anders första dejt!:)


Skulle hemskt gärna vilja ha några riktigt mysiga julsängkläder snart.

Brukar ju inte bli så mycket med julpynt i sovrummet annars.

Man kanske skulle skriva ett brev till tomten?:)


Det var allt för denna gången!



Adios! Kramar/L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar