torsdag 10 november 2011

Här tillagas det goda middagar...

Hej hej!


Tänkte visa er lite bilder från barnens rum. Noel fick den här spisen i julklapp förra året av sin mormor och morfar. Ovanför har jag hängt en liten loppisfyndad hylla. Perfekt att använda de små söta mjölkförpackningarna som finns i affären till lek. Den lilla kassaapparaten är också loppisfynd. Tycker dom små söta krokarna i forn av kannor är såååå söta! Noel däremot vill gärna montera bort dom, typiskt killar!;)






Bord och stolar lär man ju ha! Också en present av Noels mormor. Fast stolen på kortsidan är från min mormor, som hon hade när hon var liten. Är så gulligt för på undersidan sitter det ett kort på henne när hon är liten och sitter på stolen, så söt!


Dom härliga barntavlorna har min kära vän Elin gjort. Kika gärna in på hennes sida på www.liin.se





Den gamla växasängen är köpt på auktion för 30 eller 50 kr, kommer inte ihåg vilket! Billigt var det ju oavsett!:) Tänkte först att den skulle bli vit, men den är fin som den är!

Vimplarna har jag sytt av blandade tyger. På hyllan ovanför sängen så står Noels första skor, i storlek 22! Han får nog lika stora fötter som sin far den här pojken!;)

Nej nu måste jag passa på att hoppa in i duschen medans lilla hjärtat sover. Noel är hos min vän Paola och busar! Ikväll ska jag och stöpa ljus med svärmor, ska bli himla trevligt!


Ha en fin torsdag! Kram/L

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    åh jag tycker att det är så roligt att du bloggar igen :D me like!
    Jag har försökt att kommentera så många gånger men inte lyckats så nu hoppas jag att detta kommer med! mysigt rum lilla (eller stor kanske han har blivit ;)Noel har fått!
    Hoppas ni mår bra allihopa!
    Ha det gott!
    Kram Lena d-sign & inredning.

    SvaraRadera