fredag 25 november 2011

Hjärtan av lingonris

Godkväll....

Äntligen fredag efter en låååång vecka. Har inte varit många knop här hemma, och jag och barnen har inte varit utanför dörren!
Hur har er vecka varit?

Här har vi lite fredagsmys med hämtmat och tända ljus! På eftermiddagen hann jag iaf pyssla ihop två lingonriskransar i form av hjärtan. Dom fick hamna på det stora skåpet. Ändrade om lite annat också!:)









Tänk att det snart är jul! Ska bli så kul att se hur Noel och My kommer reagera på när tomten kommer! Noel pratar mycket om att man får paket när tomten kommer. Undrar om dom kommer tycka tomten är lite läskig?


Igår kväll tittade Noeltv och såg små kattungar, varpå han säger; Nole(ja han säger så) osså ha tatt! Och sen tittade han på mig med sina råddjursbruna ögon och log! Och bland det första han sa imorse var: Nole inte har nån tatt!

Humm....men en katt blir det då inte i julklapp eftersom pappan i familjen är allergisk. Men kanske måste hitta på någon mysig mjukiskatt till min lilla djurvän? Nån som har nått bra förslag vart det finns någon fin?


Ha nu en trevlig fredagskväll mina vänner!

Kram kram/L






1 kommentar:

  1. Roliga de är de små liven.. hoppas du hittar nån tatt till honom ;)
    Ha en mysig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera