onsdag 24 februari 2010

Den är på plats nu...

Oj vad jag har varit dålig på att blogga denna vecka! Har varit så himla mycket bara! Och än är inte veckan slut!:) Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer ni skriver, blir så himla glad!!!:)

Jag har faktiskt smygstartat med våren och köpt två pelargoner! Behövde verkligen lite nya blommor och så stod dom där och såg så våriga ut så då slog jag till!:) Jag vet att det är liiite tidigt men kunder inte hejda mig!:)
Äntligen är sänggaveln på plats uppe i vårt sovrum! Har ju bara tagit ett halvår eller så för den att bli klar! Men den som väntar på nått gott.....
Pappa och Anders fick slita som djur för att konka upp den från källaren, den väger bly kan jag tala om. Så Anders sa att om vi flyttar någon gång så ingår den i huset! Haha!:)



Vi har haft en mysig Aloe vera kväll här! Anna med bloggen Annas kloka ord har varit här och visat några fina produkter för mig och några tjejer till. Så här ska det smörjas!:)




Det har hamnat en liten kista och en klocka ovanpå linneskåpet! Funderar på om kistan eller kofferten eller vad man ska kalla den, ska bli vit eller ej?



Nu blir det lite kvällsmys här med tända ljus och lugn och ro i soffan! Ska bara gå och göra en kantarell och chevréost soppa som jag ska ha med mig till Elin imorgon, när vi ska dit och hälsa på!:) Ska bli så kul! Hoppas alla ni andra har en bra vecka!
Kram/L


7 kommentarer:

  1. Sänggaveln blev ju super!! Den ska ni vara nöjda med :) och den där soppan kommer jag gärna och äter. Jag hoppas verkligen att vi ses snart, vi måste styra upp en dag!!! Många kramar.

    SvaraRadera
  2. Sänggaveln blev ju super!! Hoppas allt annat är bra med er däruppe i snön!!

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättefint i sovrummet vännen,jag har ochså en sänggavel som väntar på att få hängas upp eller rättare sagt en gammal avskavd spegeldörr som jag har tänkt använda som säng-gavel =)
    Har du hört om nya shabby chic butiken som ska flytta till avesta?
    ta hand om dig och må så gott
    varma kramar erica

    SvaraRadera
  4. Hej Lina!
    men guuu vilken fin sänggavel!!!
    va duktiga ni är då! :)
    mysiga bilder du visar... och lite nya blommor skulle inte vara så dumt heller i vårat kök- jag vill ha vår nu!!!! ;)
    tack för din omtanke om lilla Saga, hon är inte bra i armen än tyvärr och vi kommer att få en kallelse till röntgen ännu en gång :(... de känns lite jobbigt nu och hemskt konstigt att inte inflammationen går över.
    Önskar er en mysig helg!
    Ha de gott! kram kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej sockertopp.
    tack för kommentaren,var verkligen behövligt =)Ja hoppas att sambon tillåter de där med gamla dörren som säng-gavel,han läs lite skeptisk,han tyckte vi skulle bygga en egen av panelerna som blev över efter rustningen så vi får se =)
    ha en skön helg du med och ta hand om dig riktigt ordentligt.
    många kramar erica

    SvaraRadera
  6. Hej Linda!
    Va kul att hitta din blogg :)
    Sänggaveln blev jättefin.
    Hoppas du mår gott, men det tvivlar jag inte på att du gör :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack så mycket för den snälla kommentaren. Jag har tittat in i din blogg. Du har ett jättefint hem med många fina detaljer. Vi följer gärna din blogg.

    SvaraRadera