tisdag 9 februari 2010

Nu blir det vitt....

Här ser ni vad jag har pysslat med idag! Jag har ÄNTLIGEN börjat måla mitt linneskåp! Efter stor eftertanke och mycket velande så är det gjort!!
Blir nog säkert tre strykningar, så än är det inte klart på länge....
Det här super fina tårtfatet fick jag av min farbror, hans Linda och farmor. Dom hade verkligen prickat rätt. Jag har faktiskt inte något riktigt tårtfat, så det var perfekt!
Fick även den söta ställningen med en gräddkanna och sockerskål. Är i samma serie som mitt kakfat på fot. TACK så hemskt mycket igen! Blev kanon glad!






Och inte nog med det, det här jätte fina armbandet fick jag av sötaste Elin och Tommy som bodde hos oss över helgen. TACK snälla, är verkligen jätte fint!


Ja nu börjar man iaf äntligen hämta sig från helgens bravader, men det tar på krafterna när man inte varit ute på 1½ år! Men det var det värt!:)
Ikväll är det dans med Sway, får lov att ta med mig skrutten för A jobbar sent. Jag måste ändå ta det lite lugnt för jag har ont som tusan i halsen, och vill inte att det blir värre!
Hoppas ni andra har haft en mysig tisdag!
Kram/L




2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Va fint skåpet blir när du målat det klart, vad duktig du är!
    Oj vilka fina presenter du fick,de är så roligt när man får presenter som är valda med omsorg för den stilen man har hemma ;)
    Ta hand om dig och lycka till med resten av målandet.
    många kramar från erica

    SvaraRadera
  2. Blir nog jättebra med skåpet!! Har äntligen fått tag på en kura-säng.. den ska också målas vit... så när du ändå är i farten ;o)

    SvaraRadera