onsdag 3 februari 2010

Det närmar sig....

Hej alla där ute!
Här är min nya fina radio!:) Har letat och letat efter den här radion i flera månader, men just den vita har alltid varit slut! Jag fick den i present av Anders bror och hans Maria. Blev så glad! Så nu har jag äntligen en radio i köket, det är bara nått man bör ha!



Hittade den här hängaren hos Annas hem i Borlänge.
På krokarna hänger de senaste loppisfynden.



Det har inte hunnits med speciellt mycket mer idag! Har städat och donat och grejat en massa inför den kommande helgen, då blir det partaj för hela slanten. Jag och Lisi fyller ju 25 med bara en dags mellanrum så vi slår ihop allt till en enda stor brakfest!:) Men det är mycket kvar att fixa än! Imorgon blir det storhandling inför festen, hoppas vi får tag på allt.
Dessutom så kommer vi få några nattgäster här under helgen, men sånt är bara roligt! :)
Har iaf äntligen köpt mer färg nu så jag kan påbörja mina projekt. Sänggaveln står högt upp på listan, liksom det stora linneskåpet. Får se när det finns nån tid över för detta! Snart hoppas jag! Nu blir det snart sängen här och håller mina tummar och tår för att Noel har förstått hur man gör när man sover i natt!
Ha det fint!
Kram/L

1 kommentar:

  1. Snygg radio ;) hihi...
    hoppas du får en super rolig helg med mycket firande och festande! :)
    tat lungt bara ;)
    kram Lena

    SvaraRadera