måndag 1 februari 2010

Jag är såååå bortskämd!!!

Nu tänkte jag visa lite bilder på några av alla de fina saker jag fick i 25 års present! Ni kan inte tro vad glad jag är!:)
Den här roliga pysselboken fick jag av mormor och morfar! Riktigt mycket roligt man kan hitta på och få inspiration till! Den underbara boken Inred och dekorera ljust och lantligt fick jag av mina föräldrar. Mamma har också den boken så jag brukar jämt smygkika i den när jag är där men nu har jag min egen!:)



Det här fina tygstycket fick jag av mormor som visar olika sätt att sy. Tänker rama in den i någon fin ram och sätta på väggen!


Älskar mitt tårtfat som jag fick av mamma och pappa! Är så glad! På det ska det bullas upp goda kakor vid kalas!:)



Blev så himla glad när jag fick det här halsbandet. Det är inte vilket halsband som helst utan har tillhört min gammelfarmor Lisa. Tycker pärlor är så fint!
Den fina spetsen fick jag också av min mormor, låg i en av alla hennes auktionsfyndslådor.
Jag fick två vita korgar av min gammelmoster som hon själv virkat!! Tänk om man själv kunde göra nått så fint!


En liten glaskupa med en glasfot fick jag av min söta syster! tack tack!!
Fick två stooooora paket av mina föräldrar också! Det ena innehöll det här underbara serveringsbordet(heter det så?)! Man kan ta loss brickan från benstativet. Blev så glad!!!
En sån här stooor glaskupa har jag haft på önskelistan länge! Och nu har jag en !! Har ställt mina första skor i och en liten ros samt ett par änglavingar!:)



Förstår ni nu varför jag har världens bästa familj och släkt?!
Är så tacksam för allt jag fått! Men, det finns tro det eller ej, fler saker!:)
Har fått så jätte jätte fina saker av Anders familj också! Men det får ni se en annan dag!:)
Nu till nått annat! Idag har jag och Noel fått besök av Elin och Neo från falun. Så roligt att få lite sällskap. Vi var till öppna förskolan en sväng för att träffa lite fler barn och mammor! Alltid lika trevligt! Noel har varit super grinig ikväll men nu äntligen sover han. Och hans stackars pappa sover utmattad i soffan här bredvid. Inte lätt när man inte får sova och sen upp och jobba långa och tuffa dagar. Jag kan ända ta det lite lugnt på dagarna, emellanåt iaf!
Hoppas ni andra haft lika bra start på veckan som jag!:)
KRAM/L

7 kommentarer:

  1. vad mycket fint du fått!!! =)
    såg att du länkat till min sida, men adressen verkar vara utan www..=)
    kramelikram anna

    SvaraRadera
  2. Förstår du är nöjd så mycket fina presenter som du fick!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du har fått.Skoj att fylla år med massa fina paket.Ha en skön tisdag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Det är ett brickbord, fint tycker jag med! Allt jag köper vill jag ju själv ha.... Fina kort. kram/mamma

    SvaraRadera
  5. Ja verkligen, fullt med härliga saker som du fått! De verkar verkligen ha koll på din stil också.
    Snart kommer nog bild på mitt ommålade skåp, det är äntligen på plats.

    SvaraRadera
  6. Men herregud va mycke fint!!
    Ja, då får man verkligen känna sig älskad och uppskattad, minsann! Det är bara att ta åt sig.
    Du, jag vill så gärna få till ett möte med Dig så fort som möjligt. sen gör ju Du precis som Du vill. Har en bra vecka nästa vecka, om det skulle passa för Dig. Hur ser det ut?
    GRATTIS igen, så hörs vi!
    kram
    /Anna

    SvaraRadera
  7. Hej svejs vad roligt att du tittade in hos mig och grattis i efterskott vilka fina saker!!!

    Kram Annica.

    SvaraRadera