torsdag 18 februari 2010

Fullt hus...

Hej allihopa!
Tack för era söta kommentarer om skåpet! Är så roligt när det ploppar upp en kommentar när ni varit inne och kikat!:) Har grejat lite i Noels rum igår. Är långt ifrån klart där inne än men nu när han faktiskt sover där inne så måste han ju få nått på väggarna åtminstone tycker jag. Målade bokstäver från Panduro vita med ljusblåprickar och klämde upp med lite tejp!:)


Noel fick en liten hylla uppsatt med sin fina arvslindanhäst, en Sov gott skylt, ett N och en liten dörrskylt. Skulle vilja ha den på dörren in till hans rum men vill inte spika i den! Lite mer tejp kanske?:)

Dom fina burkarna som Noel fick av sin mormor och morfar i julklapp och en liten trumma. Har fortfarande inte tagit tag i sömandet av vimplarna till hans rum, får se när tid finnes!

Idag har jag och Noel haft besök av en massa härliga barn och goa mammor. Vi gjorde knytkalas och tillsammans svängde vi ihop en god lunchbuffé med laxröra, smördegsknyten med fetaost och spenat, köttfärspiroger och nybakat bröd. Även en smarrig havre kaka till kaffet! Var kanon gott alltihop. Perfekt när man kan ha lite knytis!


Noel, Neo, Märta, Ellinor och Kasper
Mammorna var tokiga nog att försöka sig på att rada upp alla barnen för ett gruppfoto. Blev en del försök, det här var det bästas kortet!:)


Tack alla för en kanon trevlig dag! Nästa gång kommer vi till Vika Elin!:)
På eftermiddagen kom Noels mormor hit med fina kläder åt Noel och en jätte fin glaskopp åt mig! Kanon tyckte både jag och Noel!:) Tack mammsen!
Imorgon är det äntligen fredag och jag hoppas vi får en lugn och skön helg. Är så trött så trött så jag bara längtar till helgerna då man har möjlighet att turas om lite på natten. Får se vad annat som hinns med i helgen?!:) Ha det fint alla läsare!
Kram/L





2 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft en helt underbar dag gumman! Det gläder mig :) Hoppas pluttis sover gott i natt nu :)
    Superkram!
    /Zara

    SvaraRadera
  2. hej gummsan.
    tack för din rosensöta kommentar, det värmer.
    Vad härligt det ser ut med massa barn i hemmet,har själv inga barn men skulle önska,men det kommer väl när rätt tid är kommen.
    Läste att du bor i dalarna, vart?
    många varma kramar erica

    SvaraRadera