måndag 15 februari 2010

Klar!!!

Nu är linneskåpet äntligen klart! Och jag är glad att jag målade det. Blev ljusare i den lilla hallen uppe. Så nu är det äntligen på plats!:)

Före

Mellan

Nästan


KLART!



Så nu kan jag påbörja eller kanske slutföra nån utav alla de andra projekten här hemma!:)
Alla hjärtans dag igår var det ju också. Blev inget speciellt firande eftersom varken jag eller sambo verkar ha den romantiska genen. Men vi hann dock med en bio på kvällen medans farmor och farfar var hemma med Noel. En så romantisk film som Wolfman blev det!:) Hahah, höll på att sitta i taket ett antal gånger kan jag lova! Men jag fick då tillbringa min dag med de två personer som jag älskar mest i världen, mina fina pojkar!
Noel fick en riktigt läskig allergisk reaktion igår också!:( Han fick smaka på sin farmors goda cheesecake, vilket ledde till att hela ansiktet blev alldeles flammigt och ilsket rött. Han blev simmig och röd i ena ögat, men blev som tur var inte påverkad i andningen eller på nått annat vis. Så vi ringde till sjukvårds upplysningen och dom sa att det är typiska symptom på äggallergi! Eftersom cheescake innehåller en väldans massa ägg så blev det nog för mycket på en gång eftersom han inte reagerat på det förut. Anders var allergisk mot ägg upp i tonåren men nu reagerar han inte alls på det. Så jag hoppas att det antingen var en engångsföreteesle eller att det växer bort fort!
Lilla söta skrutten, tyckte så synd om han!
sjukvårds upplysningen tyckte de att det var bäst att vi uteslöt ägg helt ur kosten tills ett pricktest konstaterat allergi eller inte. Inte mycket att göra åt!
Hoppas ni alla fick en mysig alla hjärtans dag och en bra start på den här veckan!:)
Kram/L





6 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    oj oj då tur att det gick bra ändå med Noel...
    Lite läskigt det där med allergier, man vet ju inte vad dom tål eller inte...
    Skåpet blev ju kanon! :) jättefint med tyget bakom och kransen ;)
    Hoppas ni får en fin vecka!
    kram kram Lena

    SvaraRadera
  2. Oj så vackert skåpet blev! :-D En riktig skönhet.

    Stackars lilla Noel, så läskigt. Jag hoppas verkligen att det bara var en engångsföreteelse!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Oj vad fint det blev, jättebra =)
    Visst är det skönt när man vill måla någonting och sen när man väl tar jag i det så går det undan och blir kempe bra fniss.
    Ta hand om dig och må så gott
    varm kram erica

    SvaraRadera
  4. Nä fy va läskigt:( Tur det inte vart värre, nu vet ni ju vad ni ska va försiktiga med iaf.

    Fint skåp med

    SvaraRadera
  5. Men fy vad läskigt med Noel :(. Det är ju jättekruxigt när man inte vet vad de tål eller inte. Tur allt gick väl med lillprutten iaf :). Skåpet blev blev dunder också, vi får komma upp snart och se det live^^

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Blev ju jättefint med skåpet!! Läskigt med Noel, skönt att det inte blev värre i alla fall!!! Syns i morgon (om inte Märta blir sämre igen),
    Kram

    SvaraRadera