lördag 26 december 2009

Julen är förbi.....

Nu börjar julhelgen lida mot sitt slut! Längtar redan till nästa jul, julgalen som man är!!
Har iaf haft en riktigt god jul. Dagarna har varit fullspäckade med besök hit och dit.
Har ätit otroligt mycket god mat och fått så super fina julklappar. Här ser ni en utav alla fina saker vi fick. Denne var från svärmor och svärfar, älskar den!!



Ska lägga upp bilder på alla fina saker som Noel fått av familj,släkt och vänner! Måste fota dom imorgon, har inte haft en minut över hittils. Fick verkligen så mycket fint, både saker och kläder och leksaker. Vet inte om det är Noel är jag som är gladast!:)



Tänkte iaf slänga upp några bilder på vår julgransfot. Ville ju såklart ha en vit, så sprayburken åkte fram. Blev mycket bättre tycker jag!:)







Min stackars sambo är ute och skottar för fullt. Har ju kommit så mycket snö! Underbart men tråkigt när det blåser omkring. Hoppas vi hinner åka lite skoter nu i veckan.
Hoppas alla Ni haft en lika underbar jul jag har haft! Återkommer inom kort med lite roligare bilder. Nu ska jag kika omkring hos er andra bloggare lite.
Kram/L


3 kommentarer:

  1. HEJ!
    åh verkligen en jättefin brödburk!
    och julgransfoten blev snyggare i vitt tycker jag med ;)...
    Tomten har hittat "Z" spis på lifestyle (tror jag butiken heter) i borlänge centrum ;)

    God fortsättning till er!
    Kram L

    SvaraRadera
  2. Vilken fin brödburk du fick och jag håller med om att julgransfoten blev snyggare som vit!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Sprayburken är alltid bra att ha!
    Ska införskaffa mig en egen bara ;)
    God fortsättning!
    Kram
    /Zara

    SvaraRadera