tisdag 22 december 2009

Misteln...

....sitter på sin plats!


Lite granris på spisen och en lingonkrans! Hög julkänsla och doftar underbart!
Vi har fortfarande inte provat elda i öppna spisen, hoppas vi kan göra det imorgon kväll. Tycker att dagen före julafton är väldigt speciell. Då har man ju hela julen famför sig!
Vi brukar ha som tradition att vi äter skinksmörgås på kvällen och spelar sällskapsspel. MYYYS!
Inte mycket rött i vårt hem trots julen!:) Men i köket är det lite röda inslag här och där. Trivs helt enkelt bäst med vitt!:)




Jag önskade att jag hann skriva blogg varje dag! Men jag hinner verkligen inte!!
Den senaste veckan har det varit någonting hela tiden! Varje dag och varje kväll känns det som. Har så mycket jag vill skriva om och grejer jag vill visa! Hoppas det lugnar ner sig efter julhelgen och nyår så man har lite mer tid att spendera här!:)
Nu ska jag kika omkring på era andras fina bloggar lite!
Snart är det JUL!!!!
Kram/L

4 kommentarer:

  1. Mistel minsann, blir en herrans massa pussande där i Gagnef nu då? :P
    Hoppas vi hinner ses en sväng i Jul, annars så får ni se till att ha en underbar sådan.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej Lina! Så fint ni har det hemma, granen var jättefin och jag älskar den vackra vita klockan du har på väggen! Hoppas att du får en underbar jul vännen! Många kramar Emma

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    så mysigt!
    det är alltid lika spännande när det ploppar upp ett nytt inlägg hos dig och jag vill önska er en god jul och en stor jul kram tillbaka! :)
    Lena

    SvaraRadera