lördag 5 december 2009

Julestrumpa

Så här blev Julstrumpan som jag gjort! Var inte lätt att sy i det grova tyget. Sen fick jag lov att handsy spetsen och "snörena" för maskinen krånglade. Får se om det hamnar några klappar i strumpan snart....











I morgon är det andra advent och här håller den lilla snön som låg på backen på att regna bort! Synd tycker jag! Var så fint ute när allt var frostbeklätt. Noel sover hos sin mormor och morfar ikväll. Jag dricker vin för första gången på nästan 1 ½ år....underbart!:)
Ha en trevlig 2:a advent!
Kram/L




7 kommentarer:

  1. ååååh så fint! duktiga du!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint!
    har precis hängt upp mina strumpor med. Få se hur länge de får hänga uppe innan lilla Zack river ner dom ;)
    Tycker oxå det är trisst att den lilla snön snart är borta, hellst för barnens skull!
    Njut av vinet vett´ ja!!! ;)
    Kram L

    SvaraRadera
  3. Jättefin julstrumpa! På julafton förra året var Meja lika stor som sin! :D Hoppas att ni får en mysig andra advent! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin strumpa....finare än den vi såg i buriken,tycker jag =)
    Den vill nog tomten gärna lägga paket i,tror jag;-)
    Ha en skön vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin julstrumpa du har sytt, vad duktig du är!

    Ha en fortsatt mysig decembervecka!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. pysselfia! :)
    andra advent var mysig och lugn, vilket uppskattas innan julen och kursstarter drar igång. käre värld... ses vi på torsdag förresten?
    KRAMAR! /Zara

    SvaraRadera
  7. Haha rolig du är som använde den pennan! :D
    Tycker ändå din strumpa blev charmig och unik! superfin ju!
    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Lena

    SvaraRadera