onsdag 30 december 2009

Bortskämd...

Jag tror att det är en riktigt liten bortskämd liten skrutt vi har fått! Och glad är jag för det!!:) Lovade ju att jag skulle lägga upp bilder på lite julklappar han fått, här är bara NÅGRA FÅ av allt han fick. Så han måtte verkligen ha varit snäll i år!:)


Hihi...Vällings-Happy hour på pyjamasen!:)



Noel fick bland annat super fint påslakan och örngott och fina kläder av sin farmor och farfar.

Dom fina askarna som Noel (hihi) hade önskat sig fick han av sin mormor och morfar.



Sötaste kudden som han fick av mormor! Liiite flickig men men!!:)






Älskar de lilla spårvagnen som Noel fick av sin morbror!

FFin fina presenter ifrån snällaste Paola!

Så roligt var det att leka med sina nya leksaker!!
Vill tacka alla släktingar och familj och även goda vänner för allt fint som Noel fick i julklapp! Hoppas ingen blir ledsen för att jag inte kan visa ALLA julklappar!
Oh jäklars vad kallt det är ute då! Vi har -27 ute och 16.5 inne. Inte optimalt om ni frågatr mig. Nog för att jag tycker om vinter och kyla, men nu är det FÖR kallt. Vill ju knappt gå ut! Igår var vi ute och for hela familjen, först till bvc så Noel äntligen fick sin 6-månadersvaccin. Gick hyffsat bra tycker jag, även om det är hemskt att se sitt barn få ont!:( Han vägde 10.1 och var 72 cm lång, så stor var jag när jag var 1 år!!
Sen åkte vi och hälsade ¨på Noels kompis Neo och hans föräldrar såklart!:) Dom har precis flyttat in i sitt nya hus, kanon fint!
Idag har jag och Noel bara myst i soffan, både lite halvkrassliga. Noel har fortfarande ´lite feber som jag antar är en biverkning av sprutan...stackars liten!
Imrorgon är det ju nyår!! Känns väldigt mysko, vart tog detta år vägen?? Tyckte nyss vi fick reda på att vi väntade barn, sen var det väntan på att han skulle komma ut och efter det så har månaderna bara gått ohyggligt fort! Men kan då konstatera att detta har varit mitt livs bästa år!!
Hoppas ni alla har haft en betydelsefullt och underbart år! Nu ser vi fram emot nästa!:)
GOTT NYTT ÅR!!
Kramar/L











3 kommentarer:

  1. Hej svejs!
    men guud så mycket fina klappar!! Gilla allihop! ;)
    Och visst har detta år varit speciellt, för mig med då jag fick mitt andra barn ;)
    Ett tips ang radion på min blogg... sambon hade köpt den på expert vid kupolen, där finns den i vit men är då lite dyrare ;)
    GOTT NYTT ÅR till dig, vi får hoppas på ett lika fint nästa år! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jisses vilken sötboll han är :D

    Ja, nu vill jag inte vänta allt för länge till på lill*n. Bara ett dygn till sen börjar jag jobba för vräkning :P

    Gott nytt år till er!!!!

    SvaraRadera
  3. Å vad mycket fint prinsen har fått :)

    Gott nytt år på dig och din familj!

    Kram Linda

    SvaraRadera