onsdag 16 december 2009

Önskelista!

Här har ni några saker som står på min önskelista i år! VILL HA!!!!
Alla bilderna kommer ifrån Fridas gård, se länk under "Underbara nätbutiker".







Idag har min vän Paola varit här och knäppt lite kort på min lillfis! Här ser ni ett smakprov!

På kvällskvisten har vi hunnit med lite tårta hemma hos mammsen som fyller år idag!

GRATTIS MAMMA!

Hela 51 år idag blev Noels mormor!:)

Jag visade ju ett paket för några inlägg sen ifrån Små glädjen. Det var till henne och innehåll en jätte vacker ängel, riktigt "skruttig och fin". Har tyvärr ingen bild så ni får fantisera ihop nått själva!:)

Sen hade hon önskat sig den här:
Så den fanns så klart inslagen i ett paket!
Noel är fortfarande krasslig med hosta och feber!:/ Vill att han ska bli frisk! Får se hur pigg han är imorgon, om han är bättre blir det nog ett besök till "storstan". MÅSTE handla klart lite julklappar!!
Ha det fint!
Kram/L

2 kommentarer:

  1. Hur söt får man vara!!!!Vilken liten goding du har vad söt.Skoj med kalas .Fina presenter.Ha det gott vinterkram Rita.

    SvaraRadera
  2. TACK, tack, tack för alla fina presenter, jag förstår att det är du som får lov att inhandla om det ska bli något/Kram Mamma

    SvaraRadera