tisdag 1 december 2009

Mossa och lussebullar....

Då var det äntligen december och det har varit strålande solsken idag! Hade nästan glömt hur solen såg ut när den tittade fram imorse! Tänkte visa lite pyssel som jag gjorde igår kväll. Var och köpte lite blommor och hämtade mossa i skogen. Detta blev resultatet:








Mossklädde min nya stjärna! Pillrigt värre....









Min mormor har varit här och sett efter sitt barnbarnsbarn idag medans jag bakade lussekatter. Tur man har barnvakter så nära, det är inte alla som har det ju! Lussekatterna blev iaf jätte goda! Älskar saffransbröd!
Nu ska jag och Noel kolla på hans första julkalender på tv, mysigt!
Kram/L



6 kommentarer:

  1. du pysslar så en annan känner sig latast på världskartan:P
    men fint blir det, kul när man kan pyssla lite själv, det blir så dyrt om man ska köpa allt sånt där färdigt, sen är det inte lika kul heller!

    Ha det bäst
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men Duuu vad fin stjärnan blev! Värsta pysselmadamen...härligt. Ja, visst blir man på sånt humör när man är priviligerad med lite vitt på backen! Det är få förunnat nu har jag en känsla av.
    Ha det underbart!!

    SvaraRadera
  3. Gokväller!!
    Tack för titten hos mig ;D
    Mumms vilka lussebullar, och så fin julgrupp..
    I dag va jag och dotra i skogen och plocka lite pysselmaterial.. Mysigt..
    Söt liten prins du har...
    Kraaam Linda

    SvaraRadera
  4. Hallojs..så kul att kika in hit!! Så söt liten prins o såå vackert hem du har!! Fint du gjort med mossan!!!

    Kvällskram ♥ Millan

    SvaraRadera