måndag 14 december 2009

Julkort

Det är helt galet att redan tredje advent har varit!Vart tar tiden vägen? Vem är det som tar all tid? Eller vid närmare eftertanke så vet jag nog svaret!:)

I helgen så hade vi bagarstuga här! Mamma, mormor och morfar var här och bakade. Det var första gången i den här ugnen så det tog ett tag innan vi kom på snitsen. Blev på tok för hett i ugnen först så vi fick lov att vänta med att baka i flera timmar. Men det blev bra tillslut!:)
Lillfisen är fortfarande krasslig. Han har inte haft feber på flera dagar nu och känns bättre i förkylningen. MEN, såg helt plötsligt idag att han har ju två till tänder på väg upp! Det kanske är förklaringen till febern och snoreriet! Hoppas det går över illa kvickt för stackarn bara!
Idag har jag haft lite pysselverkstad. Blev lite julkort. Var en klok människa som påminde mig om att man lär ju posta julkorten innan onsdag om man ska vara säker på att de ska komma fram. Var på kupolen i går och letade på lite diverse pyssel till det. Så här blev några av dom:












Har en massa julklappar kvar att inhandla! Börjar känna lite panik faktiskt! Tycker inte om att vara ute i sista minuten med nått, sånt gör mig stressad. Får försöka ta mig till stan någon dag i veckan! Är ni alla klara med alla klappar?
Nu ska jag gå och göra lite julgodis!:)
Hoppas ni har en fin start på veckan!
Kram/L

1 kommentar:

  1. Så fina kort, vad du kan! ;)
    jag är oxå en av dom som handlar klappar i sista minuten.. huua! samma sak varje år, jag lär mig inte ;)
    Ha en fortsatt trevlig vecka!
    Kram Lena

    SvaraRadera